And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
248 notas
  1. jendie-buh reblogou este post de oorock
  2. buymeabrain reblogou este post de oldbuymeabrain
  3. hellonowyousay reblogou este post de aleverdugo01
  4. estrousbread-blog reblogou este post de aleverdugo01
  5. shiroolynn reblogou este post de aleverdugo01
  6. xmiyabi reblogou este post de shiyeru
  7. shiyeru reblogou este post de shindy-anon
  8. coqxette-blog reblogou este post de txkahiro-blog
  9. xwandererx reblogou este post de txkahiro-blog
  10. txkahiro-blog reblogou este post de oorock
  11. listenfortheworld-blog reblogou este post de hotsforthebassist
  12. shitaimai reblogou este post de definitionofuncool
  13. nyoochun reblogou este post de oorock
  14. sweeeeetpotatoes reblogou este post de notasketeanymore
  15. yatoneko reblogou este post de notasketeanymore
  16. lavenderxveins reblogou este post de su-te
  17. eternalharvest reblogou este post de oorock
  18. oorock postou isso
s.