And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
54 notas
  1. mphana reblogou este post de fuckyeahryota
  2. oneokrockxjrock reblogou este post de khareenp
  3. ibspace reblogou este post de elsiechapman
  4. one-ok-rock-jp reblogou este post de shinumade
  5. u-r-s-a-minor reblogou este post de teluki
  6. welcome-to-zombieland reblogou este post de sakiimamura
  7. attackon-shortstack-angerissues reblogou este post de salapaofiles
  8. junko-oorer reblogou este post de r1zutr4n-blog-blog-blog
  9. androptabi reblogou este post de takahiromoritaa
  10. salapaofiles reblogou este post de teluki
  11. shxga reblogou este post de oorock
  12. vhopeforsuga reblogou este post de creeper-creeper
  13. boozebabesandbullets reblogou este post de fuckyeahryota
  14. nyankoxargin-blog reblogou este post de kaizenzori
  15. 0netaka reblogou este post de summerwrapbit
  16. fuckyeahryota reblogou este post de notasketeanymore
  17. summerwrapbit reblogou este post de notasketeanymore
  18. takahiromoritaa reblogou este post de notasketeanymore
  19. notasketeanymore reblogou este post de oorock
s.