And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
“ "Nobody wants to live one more time." -Ring Wandering-  ”
"Nobody wants to live one more time."
-Ring Wandering-

72 notas
  1. misanthropiclore reblogou este post de r1zutr4n-blog-blog-blog
  2. melankuri-blog reblogou este post de oneokrockxjrock
  3. kiirochan reblogou este post de oneokrockxjrock
  4. r1zutr4n-blog-blog-blog reblogou este post de kuroshi42
  5. nokkori reblogou este post de mrgendaispeaker
  6. loveely-liees reblogou este post de kuroshi42
  7. mrgendaispeaker reblogou este post de kuroshi42
  8. ibspace reblogou este post de elsiechapman
  9. buriedwithlight reblogou este post de kuroshi42
  10. temporarilyunstable reblogou este post de kuroshi42
  11. thesameas reblogou este post de kuroshi42
  12. dlitefromheaven reblogou este post de missgendaispeaker
  13. missgendaispeaker reblogou este post de kuroshi42
  14. androptabi reblogou este post de junishinobi
  15. attackon-shortstack-angerissues reblogou este post de creeper-creeper
  16. astronaut001 reblogou este post de akito87-blog
  17. 0netaka reblogou este post de junishinobi
  18. junishinobi reblogou este post de kuroshi42
  19. akito87-blog reblogou este post de teluki
  20. kuroshi42 postou isso
s.