And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
takachiiiii:
“ Nowadays living is not easy…
”

takachiiiii:

Nowadays living is not easy…

143 notas
  1. welcometomyfeelings98 reblogou este post de takachiiiii
  2. underthesameskyx reblogou este post de takachiiiii
  3. jamesshuler reblogou este post de takachiiiii
  4. violet-panda reblogou este post de gottanya
  5. gottanya reblogou este post de takachiiiii
  6. takachiiiii reblogou este post de takachiiiii
  7. strokemetabolism reblogou este post de takachiiiii
  8. nana-rubi reblogou este post de takachiiiii
  9. salapaofiles reblogou este post de g0rhc
  10. shadeslayerr reblogou este post de kuroshi42
  11. g0rhc reblogou este post de takachiiiii
  12. unofficialmac reblogou este post de kuroshi42
  13. kuroshi42 reblogou este post de takachiiiii
  14. howaitopoizun reblogou este post de takachiiiii
  15. zeroakajan reblogou este post de bltprf
  16. bltprf reblogou este post de mckvch
  17. mikurun reblogou este post de mckvch
s.