And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
155 notas
  1. imbeebzz reblogou este post de taiyonikorosareta
  2. devil-angel-epicurean reblogou este post de tabigarasu-kun
  3. x-anima-x reblogou este post de tabigarasu-kun
  4. shepotyikriki reblogou este post de taiyonikorosareta
  5. ame-ni-utaeba reblogou este post de taiyonikorosareta
  6. taiyonikorosareta reblogou este post de tabigarasu-kun
  7. ophelia-dies reblogou este post de pinkkillerincage-blog
  8. halcioncandy reblogou este post de pinkkillerincage-blog
  9. pinkkillerincage-blog reblogou este post de ryuuenx
  10. kurumeki reblogou este post de bluevelvet-bluevelvet
  11. gothcowboywaifu reblogou este post de bluevelvet-bluevelvet
  12. flunixin-meglumine reblogou este post de bluevelvet-bluevelvet
  13. totililteapot reblogou este post de call-my-master
  14. akui-no-hana reblogou este post de call-my-master
  15. call-my-master reblogou este post de bluevelvet-bluevelvet
  16. bluevelvet-bluevelvet reblogou este post de tinkinchen
  17. sunnysuicidesu reblogou este post de arashi-hyou
  18. arashi-hyou reblogou este post de nocturnalgrimoire
  19. chidoryo reblogou este post de demonchildspath
  20. nocturnalgrimoire reblogou este post de demonchildspath
  21. tabigarasu-kun postou isso
s.