And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
45 notas
  1. animewasthefirstofmanymistakes reblogou este post de gyagyagyaaa
  2. gyagyagyaaa reblogou este post de shinya-ren
  3. ayasestar reblogou este post de buriedwithlight
  4. buriedwithlight reblogou este post de shinya-ren
  5. fivestarz reblogou este post de criticaldensity
  6. bokuranostory reblogou este post de watashiwamarionetto
  7. kentais reblogou este post de b-a-r-e-t-t-a
  8. watashiwamarionetto reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  9. hx666z reblogou este post de b-a-r-e-t-t-a
  10. b-a-r-e-t-t-a reblogou este post de mochadreams
  11. mochadreams reblogou este post de dokumoru
  12. aris-nicoleeeeee reblogou este post de kirai-korai
  13. shiyeru reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  14. kirai-korai reblogou este post de schetait
  15. criticaldensity reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  16. schetait reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  17. virtual-fakeman-blog reblogou este post de sd-ls
  18. sd-ls reblogou este post de dokumoru
  19. devil-x-deva-shyena-ida-illusion reblogou este post de shinya-ren
  20. shantishashi reblogou este post de dokumoru
  21. dokumoru reblogou este post de mrsrockhand-blog
  22. g-a-b-iii reblogou este post de shinya-ren
  23. mrsrockhand-blog reblogou este post de shinya-ren
  24. shinya-ren postou isso
s.