And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
28 notas
  1. akiseat reblogou este post de sd-ls
  2. yuga-anon reblogou este post de sd-ls
  3. kuronamida reblogou este post de sd-ls
  4. pink-maniac reblogou este post de strangeghost
  5. strangeghost reblogou este post de agent005-blog
  6. ayasestar reblogou este post de buriedwithlight
  7. buriedwithlight reblogou este post de mr-rionaa-free-from-reality-fuck
  8. yuuyatokimitsu reblogou este post de sd-ls
  9. makiivi reblogou este post de sd-ls
  10. sadistic-system reblogou este post de agent005-blog
  11. agent005-blog reblogou este post de devil-x-deva-shyena-ida-illusion
  12. devil-x-deva-shyena-ida-illusion reblogou este post de mr-rionaa-free-from-reality-fuck
  13. mr-rionaa-free-from-reality-fuck reblogou este post de sd-ls
  14. frozenberryshake reblogou este post de sd-ls
  15. sd-ls postou isso
s.