And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
61 notas
  1. wish-world-rainbow reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  2. peruru reblogou este post de sadie-world
  3. jrockstolemysoul reblogou este post de kori-ography
  4. relentlessdarkness reblogou este post de kori-ography
  5. yume--chi reblogou este post de kori-ography
  6. kori-ography reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  7. itzelkeehl reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  8. blackusse reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  9. umi-hara reblogou este post de sadie-world
  10. itsburkibitch reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  11. subetewoyamini reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  12. grimarchived reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  13. haideist reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  14. sagudesu reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  15. pamme-akira reblogou este post de mizuki-sadie
  16. belials-scythe reblogou este post de buriedwithlight
  17. buriedwithlight reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  18. tomorrowneverdiess reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  19. makiivi reblogou este post de sadie-world
  20. allidesu reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  21. paradox-utsukushi reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  22. sadieken-blog reblogou este post de sadie-world
  23. yoko-toshiba reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  24. byous-angel reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  25. vexxan reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  26. virtual-fakeman-blog postou isso
s.