And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
“ ©
”
87 notas
  1. igotchuchu-blog reblogou este post de buriedwithlight
  2. buryyouwithasound reblogou este post de buriedwithlight
  3. istishia reblogou este post de buriedwithlight
  4. nicolguang reblogou este post de gosutobasutazu-blog
  5. gosutobasutazu-blog reblogou este post de buriedwithlight
  6. watashiwamarionetto reblogou este post de buriedwithlight
  7. w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w reblogou este post de buriedwithlight
  8. azumi09 reblogou este post de my-name-is-scum
  9. nox-vi reblogou este post de buriedwithlight
  10. hypodermic-syringe reblogou este post de buriedwithlight
  11. zyphyyr reblogou este post de buriedwithlight
  12. kuchizukemp3 reblogou este post de juuliamanda
  13. juuliamanda reblogou este post de frozenberryshake
  14. frozenberryshake reblogou este post de buriedwithlight
  15. toumeinakago reblogou este post de waisetsu-ningyou
  16. waisetsu-ningyou reblogou este post de buriedwithlight
  17. mikosuzahiru18 reblogou este post de buriedwithlight
  18. dlaczegomamblokanarecekai reblogou este post de ilackhearts
  19. the--antagonist reblogou este post de ilackhearts
  20. ilackhearts reblogou este post de breadxchan
  21. breadxchan reblogou este post de w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w
  22. jidragonah reblogou este post de buriedwithlight
  23. ghostycat reblogou este post de jotainlatteetajotainihanaa
  24. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de jotainlatteetajotainihanaa
  25. buriedwithlight postou isso
s.