And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
106 notas
  1. visual-kitty reblogou este post de gotcharockagekiai
  2. 20thcenturyrocker reblogou este post de gotcharockagekiai
  3. mikosuzahiru18 reblogou este post de gotcharockagekiai
  4. kkaebyunnie reblogou este post de gotcharockagekiai
  5. amoraaurora reblogou este post de gotcharockagekiai
  6. buriedwithlight reblogou este post de gotcharockagekiai
  7. juntenoh reblogou este post de gotcharockagekiai
  8. kredowina reblogou este post de crazy-headbanger
  9. gazeloven reblogou este post de gotcharockagekiai
  10. amakai reblogou este post de cactuscarpet
  11. chrissynorway reblogou este post de tajipon
  12. tajipon reblogou este post de crazy-headbanger
  13. crazy-headbanger reblogou este post de yoko-toshiba
  14. yoko-toshiba reblogou este post de gotcharockagekiai
  15. cactuscarpet reblogou este post de gotcharockagekiai
  16. gensou-jun-blog reblogou este post de gotcharockagekiai
  17. thedead-and-theliving-blog reblogou este post de yuki-no-ashiato
  18. parkhabyul reblogou este post de gotcharockagekiai
  19. tomorrowneverdiess reblogou este post de waisetsu-ningyou
  20. gotcharockagekiai postou isso
s.