And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
54 notas
  1. animewasthefirstofmanymistakes reblogou este post de ohmygreatandlovely
  2. ohmygreatandlovely reblogou este post de neverending-breath
  3. yume--chi reblogou este post de ultra-phantom-blog
  4. buriedwithlight reblogou este post de shinya-ren
  5. angelicimmortalrose reblogou este post de harley-yeosang
  6. tomorrowneverdiess reblogou este post de mikodesu
  7. aishiteru-jrockers-visual-kei reblogou este post de yuki-no-ashiato
  8. lunxae reblogou este post de yuki-no-ashiato
  9. yuki-no-ashiato reblogou este post de shinya-ren
  10. wellimherenowdude reblogou este post de the-devils-beast
  11. vkgyarukei reblogou este post de mikodesu
  12. mikodesu reblogou este post de reidesu
  13. reidesu reblogou este post de neverending-breath
  14. the-devils-beast reblogou este post de verwelktesgedicht
  15. ryukei-miin reblogou este post de verwelktesgedicht
  16. thesuicideheaven reblogou este post de verwelktesgedicht
  17. schetait reblogou este post de verwelktesgedicht
  18. elizebethhora disse: strong gaku
  19. sayuri-ringo reblogou este post de verwelktesgedicht
s.