And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
73 notas
  1. shoudesune reblogou este post de royz-yade
  2. thecryingunicorn reblogou este post de royz-yade
  3. animewasthefirstofmanymistakes reblogou este post de shinya-ren
  4. m4gic-mirror reblogou este post de royz-yade
  5. hachirocks reblogou este post de kazuki-royz
  6. kazuki-royz reblogou este post de royz-yade
  7. ohmygreatandlovely reblogou este post de neverending-breath
  8. kredowina reblogou este post de royz-yade
  9. buriedwithlight reblogou este post de shinya-ren
  10. jikan-ga-nai reblogou este post de dokumoru
  11. porkseonghwa reblogou este post de royz-yade
  12. angelicimmortalrose reblogou este post de verwelktesgedicht
  13. shinya-ren reblogou este post de dokumoru
  14. seo-ji-yeon-hyori-ri-ra-ram-blog reblogou este post de royz-yade
  15. frozenberryshake reblogou este post de royz-yade
  16. kuchizukemp3 reblogou este post de royz-yade
  17. headachemansakura reblogou este post de royz-yade
  18. the-devils-beast reblogou este post de verwelktesgedicht
  19. royz-yade postou isso
s.