And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
102 notas
  1. theakatina reblogou este post de royz-yade
  2. beneath-the-mask reblogou este post de sixthgunforlife
  3. run-from-zero reblogou este post de sixthgunforlife
  4. sixthgunforlife reblogou este post de toumei-na-yuki
  5. verwelktesgedicht reblogou este post de toumei-na-yuki
  6. b-lauri reblogou este post de royz-yade
  7. azumi09 reblogou este post de magnificent-malformed-blog
  8. magnificent-malformed-blog reblogou este post de egoist-subaru
  9. egoist-subaru reblogou este post de ivory-child
  10. ivory-child reblogou este post de glitterishpenis
  11. phyllisvanity reblogou este post de glitterishpenis
  12. glitterishpenis reblogou este post de buriedwithlight
  13. machiboo-blog reblogou este post de royz-yade
  14. shishalee7 reblogou este post de kogalcandy21
  15. kogalcandy21 reblogou este post de baru-baru
  16. xkeeyyx reblogou este post de baru-baru
  17. baru-baru reblogou este post de royz-yade
  18. thecryingunicorn reblogou este post de kazuki-royz
  19. nunsxngi reblogou este post de kazuki-royz
  20. kazuki-royz reblogou este post de royz-yade
  21. royz-yade postou isso
s.