And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
79 notas
  1. theakatina reblogou este post de royz-yade
  2. b-lauri reblogou este post de royz-yade
  3. strangeghost reblogou este post de the-devils-beast
  4. shukabenitsubaki reblogou este post de to-my-darling-dearest
  5. kredowina reblogou este post de royz-yade
  6. buriedwithlight reblogou este post de shinya-ren
  7. yuuyatokimitsu reblogou este post de sd-ls
  8. yuki-no-ashiato reblogou este post de aliceredrose
  9. aliceredrose reblogou este post de shinya-ren
  10. yuki-chan-sixth-gun reblogou este post de seo-ji-yeon-hyori-ri-ra-ram-blog
  11. seo-ji-yeon-hyori-ri-ra-ram-blog reblogou este post de royz-yade
  12. makiivi reblogou este post de sd-ls
  13. sshesanartistt reblogou este post de toumei-na-yuki
  14. royz-yade postou isso
s.