And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
26 notas
  1. red-in-the-monochrome reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  2. yuana-no-kuchibashi reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  3. kuumashi reblogou este post de atomico--x
  4. atomico--x reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  5. buriedwithlight reblogou este post de shinya-ren
  6. shinya-ren reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  7. mr-rionaa-free-from-reality-fuck reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  8. devil-x-deva-shyena-ida-illusion reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  9. dopedbrain reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  10. zatsuji reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  11. ravenscorazon reblogou este post de sada-no-seitaikaibou
  12. sada-no-seitaikaibou postou isso
s.