And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
227 notas
  1. nox-vi reblogou este post de opus-pistorum
  2. opus-pistorum reblogou este post de fucknodontcallmechan-blog-blog
  3. deaddreamsparadise reblogou este post de neko-death
  4. neko-death reblogou este post de an-neyman
  5. minhonoo reblogou este post de kyo-addict
  6. kaijin0 reblogou este post de kyo-addict
  7. theenemyinsidee reblogou este post de kyo-addict
  8. rope-ends-blog reblogou este post de ohmydirengrey
  9. oscuraluna reblogou este post de ohmydirengrey
  10. hell17691-blog reblogou este post de kyo-addict
  11. kaijuju reblogou este post de blossoming--beelzebub
  12. buriedwithlight reblogou este post de ohmydirengrey
  13. kagayaku-sekai reblogou este post de kyo-addict
  14. sortegreiner reblogou este post de kyo-addict
  15. somethingsciencyandwitty reblogou este post de kyo-addict
  16. suicidejessica reblogou este post de blossoming--beelzebub
  17. kyokenzijrock reblogou este post de hystericworld
  18. filthxinthebeauty reblogou este post de kyo-addict
  19. inborncontempt reblogou este post de kyo-addict
  20. hystericworld reblogou este post de daddys-little-autistic-kitten
  21. daddys-little-autistic-kitten reblogou este post de ohmydirengrey
  22. noirdus0leil reblogou este post de kyo-addict
  23. garrus-fuckarian-blog reblogou este post de kyo-addict
  24. kyo-addict reblogou este post de ohmydirengrey
  25. qprj postou isso
s.