And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
59 notas
  1. zurugu reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  2. apandathing reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  3. ifightdragons117 reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  4. jrockstolemysoul reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  5. dor-em-demasia reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  6. shingan-soshite-sougan reblogou este post de avantxcouture
  7. nekorj reblogou este post de sd-ls
  8. cinex reblogou este post de sd-ls
  9. carinachaa reblogou este post de bakas4life
  10. bakas4life reblogou este post de buriedwithlight
  11. steel-erkling reblogou este post de sd-ls
  12. buriedwithlight reblogou este post de sd-ls
  13. fantasticplasticgal reblogou este post de shinya-ren
  14. avantxcouture reblogou este post de lydiavimala
  15. lydiavimala reblogou este post de stupidvisualism
  16. birchfox reblogou este post de stupidvisualism
  17. rbmfaust reblogou este post de stupidvisualism
  18. sojuuuu reblogou este post de stupidvisualism
  19. stupidvisualism reblogou este post de shinya-ren
  20. sd-ls postou isso
s.