And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
31 notas
  1. sammalneuvos reblogou este post de emootio
  2. emootio reblogou este post de nu-goth-witch
  3. repeatedcoma-blog reblogou este post de nu-goth-witch
  4. attend-me reblogou este post de jimin-jks
  5. thamiires reblogou este post de jimin-jks
  6. jimin-jks reblogou este post de nu-goth-witch
  7. picturesintheshadows reblogou este post de nu-goth-witch
  8. winereaper reblogou este post de nu-goth-witch
  9. amai-gosuto reblogou este post de ditgb
  10. mydigitalneverland reblogou este post de nu-goth-witch
  11. buriedwithlight reblogou este post de nu-goth-witch
  12. ditgb reblogou este post de blkvelvt
  13. mybfflovesreituki reblogou este post de visual-phenomenon
  14. teaandmint reblogou este post de nu-goth-witch
  15. kuro-sanguis-blog1 reblogou este post de nu-goth-witch
  16. visual-phenomenon reblogou este post de nu-goth-witch
  17. nu-goth-witch postou isso
s.