And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
149 notas
  1. helenabatmanova reblogou este post de gazalicesug
  2. ilovemynakama reblogou este post de darlingdolly
  3. rude-doll-meto-chan reblogou este post de gazalicesug
  4. when-angels-cry-blood reblogou este post de gazalicesug
  5. abandon-fear-blog reblogou este post de gazalicesug
  6. aaheemas reblogou este post de nixie-dreambox
  7. lov3m3tal reblogou este post de gazalicesug
  8. chronosttasis reblogou este post de gazalicesug
  9. jin-screw-anon reblogou este post de gazalicesug
  10. nekokeke91 reblogou este post de gazalicesug
  11. a-fine-young-homo reblogou este post de gazalicesug
  12. hello-replay-sanatorium reblogou este post de gazalicesug
  13. wanwan-wanko-blog reblogou este post de gazalicesug
  14. genesis-imposible reblogou este post de gazalicesug
  15. whencandyattacks reblogou este post de is-creamforicecream
  16. cinex reblogou este post de gazalicesug
  17. minukageyama reblogou este post de haiiro-kokoro
  18. attend-me reblogou este post de toroshinaviolet-blog
  19. toroshinaviolet-blog reblogou este post de gazalicesug
  20. d-r-i-p-p-i-n-g-i-n-s-a-n-i-t-y reblogou este post de new-star-rooster
  21. littlegrotesquedollhouse-blog reblogou este post de gazalicesug
  22. ravenscorazon reblogou este post de chizuruleech
  23. haideist reblogou este post de crazy-headbanger
  24. gazalicesug postou isso
s.