And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
98 notas
  1. yatagarasu-sama reblogou este post de buriedwithlight
  2. piyo-behindthewall reblogou este post de takeme-to-tokyo
  3. panda-helaw reblogou este post de takeme-to-tokyo
  4. anna-from-mars reblogou este post de isaeggy
  5. proudtobemania reblogou este post de seraphjimin
  6. u-r-s-a-minor reblogou este post de takeme-to-tokyo
  7. darkcia reblogou este post de seraphjimin
  8. holyterrors reblogou este post de hello-replay-sanatorium
  9. lategoth reblogou este post de takeme-to-tokyo
  10. korpsesatan reblogou este post de rokugo-suki
  11. rokugo-suki reblogou este post de danzetsu
  12. deadly-symphony reblogou este post de white--color
  13. white--color reblogou este post de b-a-r-e-t-t-a
  14. danzetsu reblogou este post de seraphjimin
  15. tooc-tooc reblogou este post de b-a-r-e-t-t-a
  16. hello-replay-sanatorium reblogou este post de monstruo-colorado
  17. b-a-r-e-t-t-a reblogou este post de devil-angel-epicurean
  18. nbhtr reblogou este post de devil-angel-epicurean
  19. devil-angel-epicurean reblogou este post de seraphjimin
  20. monstruo-colorado reblogou este post de ri-yuu
  21. takeme-to-tokyo postou isso
s.