And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
126 notas
  1. d0pestarr reblogou este post de contaminatetoalleviate
  2. whoib6609-blog reblogou este post de dezomorfina
  3. uruhas reblogou este post de dezomorfina
  4. kanashii-yunikon reblogou este post de dezomorfina
  5. thelastdaybreak-blog reblogou este post de dezomorfina
  6. saiyanmatt reblogou este post de dezomorfina
  7. shinigami-kyoinoran-itachi reblogou este post de applesinthetree
  8. applesinthetree reblogou este post de thedemons-diary
  9. thedemons-diary reblogou este post de dezomorfina
  10. kuronekoshower reblogou este post de dezomorfina
  11. shanelleplease reblogou este post de chaabruh
  12. yuu-takanori-blog reblogou este post de dezomorfina
  13. lucubratio reblogou este post de sweetbloodpool
  14. sweetbloodpool reblogou este post de kagayaku-sekai
  15. k1kk1h11r1 reblogou este post de dezomorfina
  16. red-kahoz reblogou este post de kagayaku-sekai
  17. conv-exo reblogou este post de chaabruh
  18. chaabruh reblogou este post de kagayaku-sekai
  19. kagayaku-sekai reblogou este post de tatsueli
  20. glassbirds reblogou este post de undertheskyz
  21. tatsueli reblogou este post de degholic
  22. degholic reblogou este post de dezomorfina
  23. infinitedirengrey reblogou este post de hisrad
  24. undertheskyz reblogou este post de dezomorfina
  25. dezomorfina postou isso
s.