And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
340 notas
  1. the-witchy-mouse reblogou este post de mizaya
  2. rekzu reblogou este post de mizaya
  3. chaabruh reblogou este post de mizaya
  4. mizaya reblogou este post de ohmydirengrey
  5. renbuttz reblogou este post de fuck-yeah-tooru-nishimura
  6. myamberreason reblogou este post de a-knot-blog
  7. shoujolady-blog reblogou este post de munokoufuku
  8. gotohellcockroach reblogou este post de shiroi-spica
  9. hisrad reblogou este post de ohmydirengrey
  10. shiroi-spica reblogou este post de blossoming--beelzebub
  11. sugarpain reblogou este post de aiw-syndrome
  12. kyozetsu reblogou este post de cielsmelancholy
  13. villainlooks reblogou este post de ohmydirengrey
  14. sugasugachuchu reblogou este post de fuck-yeah-tooru-nishimura
  15. stuffingloveintobones-blog reblogou este post de ohmydirengrey
  16. bontheblock622 reblogou este post de ohmydirengrey
  17. gothcowboywaifu reblogou este post de blossoming--beelzebub
  18. chrissynorway reblogou este post de fuck-yeah-tooru-nishimura
  19. cryforthefuture-blog reblogou este post de ohmydirengrey
  20. hajdziu reblogou este post de fuck-yeah-tooru-nishimura
  21. innocent-bullet reblogou este post de ohmydirengrey
  22. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de mikosuzahiru18
  23. kirst-atlander reblogou este post de ohmydirengrey
  24. cuticlearashi reblogou este post de fuck-yeah-tooru-nishimura
  25. a-knot-blog postou isso
s.