And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
57 notas
  1. aliceinthenightmares reblogou este post de xeternalsnowx
  2. milchaos reblogou este post de pipopapotelepathy
  3. pitch-blacked reblogou este post de seraphjimin
  4. n0sbby reblogou este post de takeme-to-tokyo
  5. takeme-to-tokyo reblogou este post de pipopapotelepathy
  6. y1707 reblogou este post de bloompsychedelicdream
  7. b-a-r-e-t-t-a reblogou este post de himmelsende
  8. himmelsende reblogou este post de bloompsychedelicdream
  9. lategoth reblogou este post de seraphjimin
  10. seraphjimin reblogou este post de bloompsychedelicdream
  11. onisuzume-no-onjou reblogou este post de bloompsychedelicdream
  12. bloompsychedelicdream reblogou este post de xeternalsnowx
  13. devil-angel-epicurean reblogou este post de xeternalsnowx
  14. crazy-headbanger reblogou este post de xeternalsnowx
  15. ibnlahad reblogou este post de xeternalsnowx
  16. zzeroh reblogou este post de purin-kenma
  17. acedcop-lover reblogou este post de takeme-to-tokyo
  18. amenotori reblogou este post de xeternalsnowx
  19. purin-kenma reblogou este post de xeternalsnowx
  20. buriedwithlight reblogou este post de xeternalsnowx
  21. arashixo reblogou este post de xeternalsnowx
  22. puramber reblogou este post de 37degreescelsius
  23. xeternalsnowx postou isso
s.