And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
37 notas
  1. karma-semkyi reblogou este post de thehollyhockgarden-blog
  2. yuigadokuson reblogou este post de angelic-anguish
  3. mentalbreaker-ever reblogou este post de angelic-anguish
  4. moominjunni reblogou este post de angelic-anguish
  5. sungminandsparkles reblogou este post de crazy-headbanger
  6. thehollyhockgarden-blog reblogou este post de danzetsu
  7. danzetsu reblogou este post de crazy-headbanger
  8. crazy-headbanger reblogou este post de angelic-anguish
  9. ibnlahad reblogou este post de angelic-anguish
  10. mydeardeerlu reblogou este post de angelic-anguish
  11. b-u-b-b-l-e-g-u-u-m reblogou este post de angelic-anguish
  12. buriedwithlight reblogou este post de angelic-anguish
  13. voixambigue reblogou este post de angelic-anguish
  14. arashixo reblogou este post de angelic-anguish
  15. evil-pau-twin reblogou este post de angelic-anguish
  16. kuro-sanguis-blog1 reblogou este post de angelic-anguish
  17. aloneagain-wonderfulworld reblogou este post de angelic-anguish
  18. seektheflowers reblogou este post de angelic-anguish
  19. angelic-anguish postou isso
s.