And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
57 notas
  1. somebrandname reblogou este post de weabuu-blog
  2. kerutungsten reblogou este post de weabuu-blog
  3. weabuu-blog reblogou este post de criticaldensity
  4. starduztyt reblogou este post de inmemoryoflilly-blog
  5. inmemoryoflilly-blog reblogou este post de violent-tendency
  6. violent-tendency reblogou este post de makeitpoppy
  7. fuckingdr3ams-blog reblogou este post de makeitpoppy
  8. sirenadearena reblogou este post de makeitpoppy
  9. fivestarz reblogou este post de criticaldensity
  10. my-ruthless-deed reblogou este post de tomotilla
  11. tomotilla reblogou este post de chaabruh
  12. shanelleplease reblogou este post de chaabruh
  13. chaabruh reblogou este post de hana-hirake
  14. hana-hirake reblogou este post de criticaldensity
  15. criticaldensity reblogou este post de reidesu
  16. sacrify reblogou este post de l-i-k-e-a-b-i-t-c-h-t
  17. keichu reblogou este post de jotainlatteetajotainihanaa
  18. toketsu-tsutsu reblogou este post de reidesu
  19. l-i-k-e-a-b-i-t-c-h-t reblogou este post de reidesu
  20. jotainlatteetajotainihanaa reblogou este post de mikodesu
  21. reidesu reblogou este post de mikodesu
  22. mikodesu reblogou este post de white--color
  23. white--color reblogou este post de kouu-n
  24. mochi-png reblogou este post de hannahchuu
s.