And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
993 notas
  1. xanaxanaxanadu reblogou este post de my-dazzling-darkness
  2. clairessence reblogou este post de my-dazzling-darkness
  3. garish-pig reblogou este post de my-dazzling-darkness
  4. rosybluesybonesy reblogou este post de my-dazzling-darkness
  5. my-dazzling-darkness reblogou este post de sadwitched
  6. devil-angel-epicurean reblogou este post de chizuruleech
  7. myvisagewasted reblogou este post de chizuruleech
  8. koushirounana reblogou este post de escapism-syndrome
  9. bloodykissxoxo reblogou este post de mad-rii
  10. escapism-syndrome reblogou este post de neverendingveda
  11. koisuru-angel-heart reblogou este post de sadwitched
  12. weekendwithoutcomputergames reblogou este post de chickeenqueen
  13. chickeenqueen reblogou este post de chahakyiff
  14. japan-love-x3 reblogou este post de property-of-ruki
  15. relentlessdarkness reblogou este post de property-of-ruki
  16. property-of-ruki reblogou este post de hirudora-remade
  17. chizuruleech reblogou este post de herbeautifuldeformity-blog-blog
  18. irawrru reblogou este post de honeyy-glaze
  19. honeyy-glaze reblogou este post de herbeautifuldeformity-blog-blog
  20. herbeautifuldeformity-blog-blog reblogou este post de property-of-ruki
  21. sadwitched postou isso
s.