And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
amenotori:
“ by 梅川
”
109 notas
  1. lachicahuevo reblogou este post de amenotori
  2. cthuulhufhtagn reblogou este post de amenotori
  3. getsickofmyheartbeats-blog reblogou este post de amenotori
  4. migintin reblogou este post de yurocchi
  5. sashanico reblogou este post de cafegrimm
  6. miniseok reblogou este post de seraphjimin
  7. k-u-r-a-g-e reblogou este post de puramber
  8. pitch-blacked reblogou este post de seraphjimin
  9. xanaxanaxanadu reblogou este post de gozaimassuru
  10. snowflowertea reblogou este post de seraphjimin
  11. puura reblogou este post de yurocchi
  12. lamp-of-lola-blog reblogou este post de yurocchi
  13. puramber reblogou este post de seraphjimin
  14. kuragehime1 reblogou este post de yurocchi
  15. cafegrimm reblogou este post de seraphjimin
  16. seraphjimin reblogou este post de seraphjimin
  17. etherealw-blog reblogou este post de amenotori
  18. lovehideto reblogou este post de amenotori
  19. metallikita666 reblogou este post de buriedwithlight
  20. olympiaduh reblogou este post de somethingxblue
  21. blush-in9 reblogou este post de amenotori
  22. murderousnugget reblogou este post de cheskas-note
  23. cheskas-note reblogou este post de narimono
  24. narimono reblogou este post de amenotori
  25. the--antagonist reblogou este post de hyoggie
  26. amenotori postou isso
s.