And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
105 notas
  1. blueraven743 reblogou este post de eliri
  2. thrand-y reblogou este post de ningyo-san
  3. alienmaskedcreature reblogou este post de ningyo-san
  4. yunikonoto reblogou este post de queenroguesnow
  5. slightlylucid reblogou este post de ningyo-san
  6. boycottbaekhyun reblogou este post de kyoukin
  7. tothepolarisa-blog reblogou este post de ningyo-san
  8. nomerrynolife reblogou este post de seraphjimin
  9. r-i-e-n-a reblogou este post de seraphjimin
  10. weirdffishes reblogou este post de seraphjimin
  11. seraphjimin reblogou este post de shangrilla
  12. k-u-r-a-g-e reblogou este post de 80smeme-remade-blog
  13. ningyo-san postou isso
s.