And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
25 notas
  1. sakura-anjelier reblogou este post de kemogu
  2. moran-hitomi reblogou este post de kemogu
  3. shiyeru reblogou este post de kemogu
  4. buriedwithlight reblogou este post de kemogu
  5. psychoskop reblogou este post de xhitomi
  6. verwelktesgedicht reblogou este post de xhitomi
  7. xhitomi reblogou este post de kemogu
  8. iruguchi reblogou este post de moranholic
  9. moranholic reblogou este post de gyagyagyaaa
  10. gyagyagyaaa reblogou este post de kemogu
  11. behind-solitude reblogou este post de kemogu
  12. kemogu postou isso
s.