And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
fluoric:
“ Studio Ghibli Kiyomizu-dera Tonari no Totoro-3 (by susanti.chandra)
”

fluoric:

Studio Ghibli Kiyomizu-dera Tonari no Totoro-3 (by susanti.chandra)

1.438 notas
  1. anight2rememberstuff reblogou este post de fuckyeahjapanandkorea
  2. poliwrathz reblogou este post de tokyorun
  3. neverend-neverland reblogou este post de eunhyukkkie
  4. jesssykaaa reblogou este post de y1a-blog
  5. midnight-solar reblogou este post de fuckyeahjapanandkorea
  6. totofufu reblogou este post de anniepandabear
  7. ignacialonso-blog reblogou este post de waeruo
  8. niconico-nyan reblogou este post de akarimochi0523
  9. akarimochi0523 reblogou este post de baobeiii
  10. kingmeesha reblogou este post de 21hx
  11. niladmirai reblogou este post de sabrina-em
  12. 21hx reblogou este post de sabrina-em
  13. tokyorun postou isso
s.