And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
279 notas
  1. gene-sick2-blog reblogou este post de dokumoru
  2. koichisbambi reblogou este post de dictator-yo-ka
  3. 021774-blog reblogou este post de dokumoru
  4. norinori-usagi reblogou este post de diaura-yo-ka
  5. biran-no-tsuki reblogou este post de diaura-yo-ka
  6. getawaystrange reblogou este post de diaura-yo-ka
  7. petronax-evodio reblogou este post de diaura-yo-ka
  8. harley-yeosang reblogou este post de diaura-yo-ka
  9. diaura-yo-ka reblogou este post de akai-world-chan
  10. sorrow-tears666 reblogou este post de crowleyismykiing
  11. crowleyismykiing reblogou este post de dokumoru
  12. risuun reblogou este post de agalleos
  13. black-morals reblogou este post de dokumoru
  14. lychee-09 reblogou este post de rhirie
  15. dokumoru postou isso
s.