And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
fuckin-kawaii:
76 notas
  1. wakaremiichii reblogou este post de buriedwithlight
  2. bakas4life reblogou este post de buriedwithlight
  3. wandalabee reblogou este post de banzaiyears
  4. buriedwithlight reblogou este post de ryukei-miin
  5. sparklingbongwate-r reblogou este post de banzaiyears
  6. dramaticallycommon reblogou este post de themotherfuckingrockstar
  7. burlesco-baile-de-las-estaciones reblogou este post de nixie-dreambox
  8. yuketsu reblogou este post de nixie-dreambox
  9. nixie-dreambox reblogou este post de baddquiltro
  10. mirror-warrior reblogou este post de andietoreador
  11. p-l-u-r-a-l-i-t-y reblogou este post de c-hlodovec-h-blog
  12. c-hlodovec-h-blog reblogou este post de nobodybelievesyou
  13. shelovesyoumey reblogou este post de the-suicide-circus-blog
  14. the-weather-report-lied reblogou este post de hoshi-no-kakera
  15. kaaosprinssi reblogou este post de zevryy
  16. zevryy reblogou este post de xrebirthxx
  17. foochakaoru-blog reblogou este post de baddquiltro
  18. kentais reblogou este post de the-suicide-circus-blog
  19. conbonus reblogou este post de the-suicide-circus-blog
  20. your-devil-on-the-bed-blog reblogou este post de devil-may-smile
  21. xrebirthxx reblogou este post de the-suicide-circus-blog
  22. hoshi-no-kakera reblogou este post de mizuki-ren-blog
  23. nobodybelievesyou reblogou este post de liltha-dae-blog
  24. eleganttte reblogou este post de kaisbeast
  25. banzaiyears postou isso
s.