And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
106 notas
  1. amykitsune reblogou este post de ivuh
  2. mishiranu-tenjo reblogou este post de deadly-symphony
  3. self-love-is-punkrock reblogou este post de deadly-symphony
  4. deadly-symphony reblogou este post de diru-totchi
  5. change-your-future-blog reblogou este post de maddparty
  6. maddparty reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  7. pputavida reblogou este post de meoowdy
  8. meoowdy reblogou este post de tomorrow-does-not-disappear-blog
  9. anriquezlucy-blog reblogou este post de ivory-child
  10. eoxoe reblogou este post de ivory-child
  11. ivory-child reblogou este post de wakaremiichii
  12. wakaremiichii reblogou este post de ogyxen
  13. brazzette reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  14. neo-voltage reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  15. getsickofmyheartbeats-blog reblogou este post de appaku-remade
  16. derlynightray reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  17. xxxxxneve-noirxxxxx reblogou este post de unforgive-you
s.