And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
411 notas
  1. minsugaandhobi-blog reblogou este post de taiyonikorosareta
  2. auuuhhhhhhahh reblogou este post de nachts
  3. undeadundead666 reblogou este post de postpunkenjoyer
  4. postpunkenjoyer reblogou este post de fleshmannequin
  5. fleshmannequin reblogou este post de hetaira
  6. dranoshots reblogou este post de nachts
  7. nachts reblogou este post de closetchild
  8. erotiquegrotesquenonsens reblogou este post de closetchild
  9. obitchuary reblogou este post de closetchild
  10. closetchild reblogou este post de hetaira
  11. hetaira reblogou este post de trocopravinte
  12. trocopravinte reblogou este post de jvxi
  13. xretaa reblogou este post de hvemfaen
  14. hvemfaen reblogou este post de 04227
  15. 04227 reblogou este post de jvxi
  16. imbeebzz reblogou este post de jvxi
  17. chytilovian-daisy reblogou este post de jvxi
  18. superbfaeriewren reblogou este post de glowstone
  19. glowstone reblogou este post de nachts
  20. weahboo reblogou este post de lzzrdnolove
  21. snowapp reblogou este post de closetchild
  22. jvxi reblogou este post de closetchild
s.