And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
51 notas
  1. proudtobemania reblogou este post de zetsubounikki
  2. withyourheartmadefullmetal reblogou este post de zetsubounikki
  3. amaipills reblogou este post de zetsubounikki
  4. sakaya666-blog reblogou este post de zetsubounikki
  5. softgrungeprophet reblogou este post de kami-no-hoshi
  6. kami-no-hoshi reblogou este post de zetsubounikki
  7. kasoutsuki reblogou este post de zetsubounikki
  8. rokugo-suki reblogou este post de zetsubounikki
  9. buriedwithlight reblogou este post de zetsubounikki
  10. 00halle reblogou este post de zetsubounikki
  11. paralelepipedo304 reblogou este post de zetsubounikki
  12. xeternalsnowx reblogou este post de zetsubounikki
  13. danzetsu reblogou este post de zetsubounikki
  14. zetsubounikki postou isso
s.