And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
154 notas
  1. hvemfaen reblogou este post de v-kei2002
  2. v-kei2002 reblogou este post de onikoaya
  3. takarumatsuoki reblogou este post de onikoaya
  4. plaaa-treee reblogou este post de onikoaya
  5. hidekoharakuroihoshi reblogou este post de plastic--passion
  6. getsickofmyheartbeats-blog reblogou este post de onikoaya
  7. ustal reblogou este post de kuro-sanguis-blog1
  8. kuro-sanguis-blog1 reblogou este post de blkvelvt
  9. noisillon reblogou este post de blkvelvt
  10. suohenki reblogou este post de hauntedwomb
  11. hauntedwomb reblogou este post de kuro-sanguis-blog1
  12. xxxkmkz reblogou este post de dezomorfina
  13. cassy005 reblogou este post de ulyeo
  14. plastic--passion reblogou este post de onikoaya
  15. sekusharu-harasumento reblogou este post de chavserv
  16. metallikita666 reblogou este post de buriedwithlight
  17. semeru-kirishima reblogou este post de mahorobarolling
  18. onikoaya postou isso
s.