And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
54 notas
  1. rurukika-blog reblogou este post de naitomea-nightmare-blog
  2. bxswan reblogou este post de lariknot
  3. lariknot reblogou este post de naitomea-nightmare-blog
  4. momo0917-blog reblogou este post de barabara1236-blog
  5. fuckyeah-naitomea reblogou este post de naitomea-nightmare-blog
  6. flytozenith reblogou este post de hanayuu
  7. hanayuu reblogou este post de flytozenith
  8. desperate-end reblogou este post de vnmspanda
  9. tantenao reblogou este post de k0m0r3b1-blog1
s.