And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
294 notas
  1. soda-dreamer reblogou este post de reidesu
  2. chapelofsnakes reblogou este post de spacedriven
  3. magicpervert reblogou este post de mechanicalbeauty
  4. mesuvan reblogou este post de kuroi-hane
  5. evangelis reblogou este post de pinkupenisu-blog
  6. kanako-centipede reblogou este post de miko-kiko-blog
  7. trouffle reblogou este post de sun-mi
  8. miko-kiko-blog reblogou este post de sun-mi
  9. littlepidove reblogou este post de midget-chan
  10. kiminimissyou-blog reblogou este post de devil-angel-epicurean
  11. devil-angel-epicurean reblogou este post de azucarvk
  12. azucarvk reblogou este post de strangeghost
  13. heisuke-s-blog reblogou este post de strangeghost
  14. cookiescorpse reblogou este post de toxicpsychopath
  15. kenmacchii-blog reblogou este post de visual-aid
  16. yngvi reblogou este post de deadly-symphony
  17. toxicpsychopath reblogou este post de noselessbitch
  18. i-ate-the-light reblogou este post de strangeghost
s.