And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
70 notas
  1. i-dont-regret-dying-for-you reblogou este post de anyne
  2. dizzy-paradise reblogou este post de dizzycherrytea
  3. dizzycherrytea reblogou este post de trashedduchess
  4. arashixo reblogou este post de hyakkikenran
  5. jrock-abyss reblogou este post de trashedduchess
  6. rune-maniac reblogou este post de rikarakuen
  7. rikarakuen reblogou este post de lilaskys
  8. kiba153chan reblogou este post de hellomyclones
  9. witch-queen-of-mongo-blog reblogou este post de visual-aid
  10. buriedwithlight reblogou este post de trashedduchess
  11. paranoidbutterfly reblogou este post de tomika600
  12. tomika600 reblogou este post de visual-aid
  13. claucarocusatiescala reblogou este post de visual-aid
  14. visual-aid reblogou este post de trashedduchess
  15. petal-in-shadow reblogou este post de maniatheater
  16. maniatheater reblogou este post de trashedduchess
  17. killerhouse reblogou este post de raydicals
  18. discardedscream reblogou este post de sizzbizz
  19. raydicals reblogou este post de trashedduchess
  20. trashedduchess postou isso
s.