And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
elleayakashi:
“ “We are Megaromania!”
— Hyoga
”

elleayakashi:

“We are Megaromania!”

— Hyoga

37 notas
  1. akiseat reblogou este post de ruukaaziraphale
  2. leechan1018 reblogou este post de elleayakashi
  3. marderayla-blog reblogou este post de elleayakashi
  4. ruukaaziraphale reblogou este post de elleayakashi
  5. deaddreamsparadise reblogou este post de elleayakashi
  6. ibnlahad reblogou este post de elleayakashi
  7. lady-spooky reblogou este post de elleayakashi
  8. obsceneplay reblogou este post de elleayakashi
  9. buriedwithlight reblogou este post de elleayakashi
  10. peevpee reblogou este post de hoshikuzu-no-ame
  11. visual-aid reblogou este post de elleayakashi
  12. lecchan reblogou este post de elleayakashi
  13. kikakirerika reblogou este post de elleayakashi
  14. a-fine-young-homo reblogou este post de elleayakashi
  15. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de mrsrockhand-blog
  16. mrsrockhand-blog reblogou este post de elleayakashi
  17. elleayakashi postou isso
s.