And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
138 notas
  1. visual-dogma reblogou este post de nu-goth-witch
  2. vkgyarukei reblogou este post de nu-goth-witch
  3. lorenamvp reblogou este post de nu-goth-witch
  4. yogoto-kitsune reblogou este post de istishia
  5. istishia reblogou este post de nu-goth-witch
  6. the-lion-of-juda reblogou este post de 525300887039
  7. 525300887039 reblogou este post de dlaczegomamblokanarecekai
  8. leoctopus reblogou este post de nu-goth-witch
  9. kaipuppet-of-the-skirt-fort reblogou este post de nu-goth-witch
  10. dorianphoenix reblogou este post de nu-goth-witch
  11. welcome-to-malformed-box reblogou este post de nu-goth-witch
  12. rofigueroaa reblogou este post de nu-goth-witch
  13. the-team-poppins reblogou este post de mitsuko-raiko
  14. mitsuko-raiko reblogou este post de nu-goth-witch
  15. wonderingwhatwentwrong reblogou este post de nu-goth-witch
  16. rainu-wa reblogou este post de nu-goth-witch
  17. shoudesune reblogou este post de nu-goth-witch
  18. cosmicmorphine reblogou este post de nu-goth-witch
  19. lina-hime reblogou este post de nu-goth-witch
  20. romanticwish reblogou este post de visual-phenomenon
  21. miss-ayako reblogou este post de trapsoullx-blog
  22. trapsoullx-blog reblogou este post de forbiddendaysrhapsody
  23. forbiddendaysrhapsody reblogou este post de nu-goth-witch
  24. bottomless-darkness reblogou este post de nu-goth-witch
  25. minoritycomplex reblogou este post de nu-goth-witch
  26. nu-goth-witch postou isso
s.