And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
460 notas
  1. vanajainen reblogou este post de desugeizu-blog
  2. madspotato reblogou este post de desugeizu-blog
  3. littlemally reblogou este post de desugeizu-blog
  4. flowerrwolf reblogou este post de desugeizu-blog
  5. dreamingxrebel reblogou este post de desugeizu-blog
  6. muterk05-blog reblogou este post de lunahydeist
  7. labyrinthlane reblogou este post de desugeizu-blog
  8. beneath-the-mask reblogou este post de desugeizu-blog
  9. kywis-kywi-blog reblogou este post de desugeizu-blog
  10. rockinglibra reblogou este post de desugeizu-blog
  11. mexari reblogou este post de lunahydeist
  12. lunahydeist reblogou este post de desugeizu-blog
  13. haavekuva reblogou este post de desugeizu-blog
  14. zaikuland reblogou este post de desugeizu-blog
  15. kodito-kodazo reblogou este post de desugeizu-blog
  16. j-rock-freakshow reblogou este post de desugeizu-blog
  17. muccgirl reblogou este post de desugeizu-blog
  18. digitalxgirl reblogou este post de desugeizu-blog
  19. pianoblackk reblogou este post de dumplingguts
  20. dumplingguts reblogou este post de desugeizu-blog
  21. leaflife reblogou este post de desugeizu-blog
  22. desugeizu-blog postou isso
s.