And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
72 notas
  1. d0pestarr reblogou este post de a-pinkspider
  2. hide-thediaries reblogou este post de elenuchineko
  3. elenuchineko reblogou este post de crimesofvisualshock
  4. crimesofvisualshock reblogou este post de hopeatuuli
  5. buriedwithlight reblogou este post de hopeatuuli
  6. jandisaster reblogou este post de hopeatuuli
  7. the-damnedest-creature reblogou este post de morinonakanotenshi
  8. ala-chan reblogou este post de 8-hacchan-8
  9. arachnophoobia reblogou este post de sebastianreed
  10. hollihollipolli reblogou este post de happygamelove-blog
  11. happygamelove-blog reblogou este post de hopeatuuli
  12. lady-skeleton reblogou este post de a-pinkspider
  13. climaxtogether reblogou este post de hopeatuuli
  14. morinonakanotenshi reblogou este post de a-pinkspider
  15. sebastianreed reblogou este post de a-pinkspider
  16. 8-hacchan-8 reblogou este post de a-pinkspider
  17. uruhaundrgrnd reblogou este post de a-pinkspider
  18. hopeatuuli postou isso
s.