And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
39 notas
  1. asdfghjklrykhjnfuk reblogou este post de zansatsu-fiction-blog
  2. iceromancer reblogou este post de buriedwithlight
  3. psychoticpeeg reblogou este post de ayasestar
  4. yeppeun-goyangi reblogou este post de buriedwithlight
  5. ayasestar reblogou este post de buriedwithlight
  6. buriedwithlight reblogou este post de zansatsu-fiction-blog
  7. kazushiio reblogou este post de zansatsu-fiction-blog
  8. loligangstarrr3000 reblogou este post de toumei-na-yuki
  9. hazukisaan reblogou este post de kuzupandasonne
  10. carbonatedelixirs reblogou este post de kuzupandasonne
  11. yashahime-aiji reblogou este post de kuzupandasonne
  12. kuzupandasonne reblogou este post de zansatsu-fiction-blog
  13. starnoizz reblogou este post de zansatsu-fiction-blog
  14. glamautopsy reblogou este post de zansatsu-fiction-blog
  15. ominouswall reblogou este post de zansatsu-fiction-blog
  16. zansatsu-fiction-blog postou isso
s.