And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
180 notas
  1. mamineko reblogou este post de hiiragi-saeko
  2. hiiragi-saeko reblogou este post de akira-from-disacode
  3. kpopjrocklove133 reblogou este post de akira-from-disacode
  4. akira-from-disacode reblogou este post de duchess-kou
  5. dollyofdeath reblogou este post de duchess-kou
  6. lip-street reblogou este post de duchess-kou
  7. visual-kitty reblogou este post de duchess-kou
  8. kawaiiunniejapan reblogou este post de duchess-kou
  9. shinjitsu-no-ame-blog reblogou este post de buriedwithlight
  10. buriedwithlight reblogou este post de duchess-kou
  11. supern0va-sn1054 reblogou este post de sugartaimu
  12. sugartaimu reblogou este post de duchess-kou
  13. atomicno666 reblogou este post de violet-midnight
  14. violet-midnight reblogou este post de duchess-kou
  15. dreamingonthemilkyway reblogou este post de duchess-kou
  16. craquelle reblogou este post de duchess-kou
  17. l-ast-words reblogou este post de duchess-kou
  18. blackdemonroze-blog reblogou este post de duchess-kou
  19. smashthepixie reblogou este post de rokkustyle
  20. mariim2yk reblogou este post de mary-rin-blog
  21. duchess-kou postou isso
s.