And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
41 notas
  1. ledahiro reblogou este post de gotcharockagekiai
  2. s4sukegirl-blog reblogou este post de gotcharockagekiai
  3. gensou-jun-blog reblogou este post de gotcharockagekiai
  4. ibnlahad reblogou este post de miikurai
  5. miikurai reblogou este post de gotcharockagekiai
  6. leafwork reblogou este post de gotcharockagekiai
  7. relentlessdarkness reblogou este post de emiru-anon
  8. nunsxngi reblogou este post de kuumashi
  9. kuumashi reblogou este post de emiru-anon
  10. emiru-anon reblogou este post de jrock-lover
  11. yuki-no-ashiato reblogou este post de jrock-lover
  12. jrock-lover reblogou este post de gotcharockagekiai
  13. liokorf reblogou este post de kouu-n
  14. cherry-ball-blog reblogou este post de kouu-n
  15. kouu-n reblogou este post de gotcharockagekiai
  16. buriedwithlight reblogou este post de gotcharockagekiai
  17. musterastas reblogou este post de gotcharockagekiai
  18. pokemipha reblogou este post de gotcharockagekiai
  19. nocturna85 reblogou este post de jun-niji
  20. jun-niji reblogou este post de gotcharockagekiai
  21. gotcharockagekiai postou isso
s.