And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
36 notas
  1. diegusta reblogou este post de gotcharockagekiai
  2. sannamochi reblogou este post de gotcharockagekiai
  3. nox-vi reblogou este post de gotcharockagekiai
  4. crystallinesheep-blog reblogou este post de gotcharockagekiai
  5. the-damnedest-creature reblogou este post de gotcharockagekiai
  6. jungotcha-anon reblogou este post de gotcharockagekiai
  7. ibnlahad reblogou este post de gotcharockagekiai
  8. waisetsu-ningyou reblogou este post de gotcharockagekiai
  9. d-r-i-p-p-i-n-g-i-n-s-a-n-i-t-y reblogou este post de jrock-lover
  10. jrock-lover reblogou este post de gotcharockagekiai
  11. tomorrowneverdiess reblogou este post de w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w
  12. w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w reblogou este post de gotcharockagekiai
  13. carry-dawn reblogou este post de gotcharockagekiai
  14. colorful-umbrellas reblogou este post de gotcharockagekiai
  15. mel-it-hing39 reblogou este post de buriedwithlight
  16. buriedwithlight reblogou este post de gotcharockagekiai
  17. gotcharockagekiai postou isso
s.