And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
34 notas
  1. play-the-joker reblogou este post de soda-dreamer
  2. soda-dreamer reblogou este post de shinya-ren
  3. kyokutou-ranshin-tengoku reblogou este post de shinya-ren
  4. frozenberryshake reblogou este post de shinya-ren
  5. lifeofamatschi reblogou este post de stupidvisualism
  6. stupidvisualism reblogou este post de brodielees
  7. brodielees reblogou este post de shinya-ren
  8. teaandmint reblogou este post de kanon-roses
  9. kanon-roses reblogou este post de jun-niji
  10. jun-niji reblogou este post de shinya-ren
  11. buriedwithlight reblogou este post de shinya-ren
  12. cheonsajello reblogou este post de shinya-ren
  13. oshhun reblogou este post de shinya-ren
  14. yeppeun-goyangi reblogou este post de dokumoru
  15. dokumoru reblogou este post de shinya-ren
  16. kouu-n reblogou este post de shinya-ren
  17. shinya-ren postou isso
s.