And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
73 notas
  1. shinjitsu-no-ame-blog reblogou este post de fuckyeah9goats
  2. monoprotic reblogou este post de desugeizu-blog
  3. koroshita reblogou este post de desugeizu-blog
  4. haideist reblogou este post de desugeizu-blog
  5. devils-in-bedside-blog reblogou este post de desugeizu-blog
  6. puppyloveishard reblogou este post de fuckyeah9goats
  7. popcultureinshock reblogou este post de aquariafloat
  8. aquariafloat reblogou este post de desugeizu-blog
  9. spoiled-cat reblogou este post de desugeizu-blog
  10. petalpierrot reblogou este post de rekzu
  11. rekzu reblogou este post de kaaosprinssi
  12. kaaosprinssi reblogou este post de desugeizu-blog
  13. kamekamekameleon reblogou este post de aoesan
  14. aoesan reblogou este post de fuckyeah9goats
  15. tayloserr reblogou este post de devils-in-bedside-blog
  16. witheredreality reblogou este post de fuckyeah9goats
  17. buriedwithlight reblogou este post de reidesu
  18. reidesu reblogou este post de dayz---ll
  19. whencandyattacks reblogou este post de devil-angel-epicurean
  20. devil-angel-epicurean reblogou este post de desugeizu-blog
  21. akumakisses reblogou este post de the-darksouls
  22. desugeizu-blog postou isso
s.