And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
346 notas
  1. play-the-joker reblogou este post de soda-dreamer
  2. howaitopoizun reblogou este post de soda-dreamer
  3. soda-dreamer reblogou este post de kiba153chan
  4. miikurai reblogou este post de hoshikuzu-no-ame
  5. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de lunxae
  6. lunxae reblogou este post de passivesmile
  7. passivesmile reblogou este post de aii-aii
  8. taosukete reblogou este post de lastfinale
  9. ravenscorazon reblogou este post de verwelktesgedicht
  10. kirei-neko reblogou este post de haiiro-kokoro
  11. viiikusch reblogou este post de aii-aii
  12. aii-aii reblogou este post de cactuscarpet
  13. kiba153chan reblogou este post de verwelktesgedicht
  14. haiiro-kokoro reblogou este post de verwelktesgedicht
  15. tsumetai-te reblogou este post de verwelktesgedicht
  16. cactuscarpet reblogou este post de verwelktesgedicht
  17. lastfinale reblogou este post de verwelktesgedicht
  18. recon-corpses-blog reblogou este post de c-hlodovec-h-blog
  19. c-hlodovec-h-blog reblogou este post de littledemo-n
  20. cheskas-note reblogou este post de kareon
  21. i-mapthesoul reblogou este post de visual-aid
  22. yu-seong reblogou este post de xaipux
s.